سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/10/12
8:11 عصر

امام زمان:برا ظهورم موسوی سنگ جلو پام انداخته.........

بدست علیزاده در دسته

سلام...

می خوام در مورد عاشورا براتون چند کلمه ای صحبت کنم

عاشورای امسال همچون سالهای گذشته بسیار پرشور بر گزار شد...

من از یزد بگم که در تفت جمعیتی بود که باور کنید در طول عمرم این همه عزادار ندیده بودم جای خوشحالی دارد...

متاسفانه عده ای که خودشونو برتر از ادم های عادی می دونستند بعد از بی حرمتی که به امام خمینی کردنند حالا کارشون به جای رسیده که روز عشورا و به بی حرمتی می کنند....

من خیلی صحبت ها دارم از تمام شخصیت ها در کشور عزیزم ایران.

1.از قوه ی قضاییه/تا کی سکوت؟تا کی بی حرمتی؟چرا اقدامی صورت نمی گیره؟چرا با اغتشاش گرا به طور جد برخورد نمی شه؟

2.از ریاست جمهوری/اقای احمدی نژاد شما یه کاری بکنید؟شما یه اقدامی بکنید/من به شما از چشمم بیشتر اعتماد داشتم؟چرا شما سکوت کردید؟چرا کاری نمی کنید کمه واستون خیانت به مملکت از طرف موسوی شما که همه کاره ی مملکت هستید یه کاری بکنید؟

 

یادمه رهبر عزیزمون در مشهد در سخن رانی هایش از حوادث بعد انتخابات گفت.با زکاوت تمام گفت مواظب باشید دشمن همه جا هست.چشم طمع دشمن ما را محاصره کرده مواظب باشید.چرا به حرف امام توجه نکردنند ؟چرا؟

3.اقای موسوی/خیلی باهات صحبت دارم ولی نفرتم از شما اونقدر زیاده که نمی خوام صحبت کنم.شما که خودتونو پیرو خط رهبر می دونید شما که عاشق ایران بودید شما که جز ایران فکر نمی کردید.این چه کاری بود؟ایا فکر نمی کنید که این کار شما شباهت به کارهای بچه های زیر 5سال می ده که عاشق اتیش بازی و جنگ و دعوا هستنند؟تا به حال به کار های خودتون فکر کردید؟این که قبل از شمارش رأیها خودتون را پیروز قطعی انتخابات بدونید. فکر نمی کنید این کار را هم یه بچه انجام نمی ده؟ نکنه علم غیب داشتید یا ولایت معنوی داشتید.

یه واقعیت را بهتون بگم من قبل از انتخابات طرفدار اصلی شما بودم(موسوی) از کار های که برا ایران کرده بودید خیلی خوشم اومده بود.تو جریان مناظره های تلوزیونی وقتی اقای احمدی نژاد با دلاوری تمام دست تو و بقیه ی خیانت کارای مملکت را رو کرد بازم گفتم اشکال نداره گفتم بچه گی کرده ولی وقتی انتخابات با اختشاشاتشو دیدم و کار های احمقانه ی شما از شما نفرتی پیدا کردم که حتی حاظر نیستم اسمتون را هم بشنوم....

به هر حال من به عنوان یه دانشجو فکر کنم یه کاسه ای زیر این کاسه هست. چرا که بعد از این همه خیانت اقای موسوی و اقای کروبی وخاتمی اینها هیچ مجازاتی براشون نیست وبا خیال راحت تو مملکت می چرخند. من اگه یه کاره ای تو مملکت بودم. منظورم پست بزرگ(مثل ریاست جمهوری)اول این شخصیت ها را اعدام می کردم. تا ملت از وجود انگل پاک شه.اقای احمدی نژاد شما خواسته ی منو برا برده کنید.....

 

 

                                                                                                                          مدیر وب لاگ:رامین علیزاده