سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/4/7
12:24 عصر

اکورد از ابی

بدست علیزاده در دسته

دروود

من از همه که نظر دادن هم ممنونم.بخصوص از جناب ناجی.

بعضیا اعتراض کردن که چرا راجع به هیتلر نوشتم که در جواب باید بگم چون او مردی بود که یکی از بزرگترین خدمات رو به دو نژاد ژرمن و آریا کرد و درضمن مرگ با عزت رو به اسارت در ذلت ترجیح داد.



اما برای امروز براتون آکورد دارم:

ریتمش ?/?

بانو

[Am]بانوی موسیقی و گل [E]شاپری رنگین کمون

[Am]به قامت خیال من [E]ململ مهتاب پوشون

بذار نسیم[Dm] دربدر گلبرگ از [Am]یاد ببره

برداره بو[E]ی تن تو هر جا که می[Am]خواد ببره

دست رو تن غروب بکش [E]که از تو گلبارون بشه

[Am]بذار که از حضور تو [E]لحظه ترانه خون بشه

همسایه [Dm]خدا میشم مجاور [Am]شکفتنت

خورشیدو با[E]ور میکنم نزدیک رفت[Am]ار تنت

[F]قطره ام از [G]تو من ولی درگیر در[Am]یا شدنم

[F]دچار سحر[G] عشق تو در حال زی[Am]با شدنم

بانوی مو[Dm]سیقی و گل اسطوره [E]عاشق شدن

تا من دوبا[Dm]ره من بشم دوباره لب[E]خندی بزن

لبخندای [Dm]تو یارمو مقلوب رو[E]یا میکنه

انگار جهان [Dm]وامیسه و ما رو تما[E]شا میکنه

بانوی موسیقی و گل ....