سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/3/31
9:20 صبح

اس ام اس رو کم کنی

بدست علیزاده در دسته

امروز می خوام چند اس ام اس با حال براتون بزارم مخصوص حال گیری و رو کم کنی  :

تاحالا شده یه قورباغه له شده رو ببینی؟ ندیدی؟ کارت ملی تو نگاه کن !

روزی تو را زمستی تشبیه ماه کردم .......لامپ ???هم نبودی من اشتباه کردم

یه روز یه فرشته سراغم اومد و ازم خواست که از بین گل و گلدون، یکی رو انتخاب کنم، من هم گلدون رو انتخاب کردم تا تو رو توش بزارم، آخه کود دامی بهتر از تو پیدا نمیشه

دوست داری تغییر کنی؟ خوشگل بشی؟ عوض بشی؟ ماه بشی ؟اصلا یه چیز دیگه بشی ؟اگه دوست داری با ما تماس بگیر ...ستاد بازیافت زباله ها

اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

می دونم بیداری و داری ستاره ها رو می شماری اما یکیشون کمه چون داره اس ام اس می نویسه منم بیدارم و دارم گوسفندا رو می شمارم اما یکیشون کمه چون داره اس ام اس می خونه

 لوتی ترین اس ام اس سال: زنگ در خونتم هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه

امشب قراره ساعت ?نصف شب عقب مونده ها رو شفا بدهند یه موقع خواب نمونی

خیلی وقته که می خوام یه چیزی بهت بگم ولی تاحالا روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته:
د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه لیتر بنزیِن داری به من بدی؟

شنیدم آدم مهمی شدی ....میری دسشوئی مگسها به احترامت بلند می شن

تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده!

می دونی چرا دور برت ستاره جمع شده آخه دنیا فقط یه ماه داره اونم توئی ...از طرف چوپان دروغگو

یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

پسر نوح با بدان بنشت ...........................حالا برو خونه زندگی شو ببین الگانس خریده

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!

از خدا پول خواستم بانک داد .درخت خواستم جنگل داد.اتاق خواستم خونه داد.حالا می ترسم تو رو بخوام یه گله گوسفند بهم بده

به اندازه ی تمام گوسفندهای جهان دوستت دارم.
قربانت، چوپان دروغگو!

صداقت خواستم داشتی .مهربانی خواستم داشتی عشق خواستم داشتی ...قوری قوری جون گل کاشتی .هرچی که خواستم داشتی .تقدیم به تنها قورباغه زندگی ام

میدونی اگر توی یک جیبت 80.000 تومان و توی یک جیبت یه چک پول باشه چه اتفاقی میفته؟ بابات داد میزنه ! پدر سوخته! چرا شلوار منو پوشیدی ؟!

به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع
و این SMS رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره / جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

 اگه کسی بهت گفت:
دوستت دارم

میمیرم برات
فدات شم
تمام زندگیمی
زود باور نکن!!!
اگه میخوایی امتحانش کنی
.......
بهش بگو
:
کارت سوخت خودتی میدی یکی دو لیتر بنزین بزنم!!!

خروسه میره لب دیوار میبینه ماشین حمل مرغ رد می شده صدا میزنه بچه ها بیایید سرویس دخترها داره میاد

در پایان هم یه عکس دیدنی قدیمی مال سی چهل سال پیش از ناصر حجازی به همراه زنش براتون میزارم( مال سال ????)